Måndag

Idag har jag jobbat från tio till tre. Kändes skönt att för en gångs skull sluta i tid eller enligt schemat. När jag kom hem åt jag middag och sen for jag och Emma ut och red. Efter det for vi ut och sprang den långa rundan och sen stretchade jag.

Det börjar faktiskt synas lite resultat på min scorpion nu, kolla i inlägget före. Nu måste jag bara fortsätta kämpa med den så det blir fin! Efter stretchingen körde jag lite styrka och nu sitter jag här vid datorn och funderar om jag orkar se en film nu eller om jag sparar den till någon annan kväll. 

I morgon ska vi ha myskväll med de som kan från laget. Längtar supermycket till att träffa världens underbaraste lag! 



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0