Tisdag

Dagen har spenderats i Umeå med mamma. Skulle till doktorn men vi for lite tidigare så vi hann gå på stan och äta på ett superfint ställe, tror resturangen hette Göteborg. Den ligger där det gamla fängelset var, så om ni är i Umeå, far dit och ät! Helt klart värt det! Var in på Monki en tväris och köpte två linnen och sen köpte jag ett par byxor på Rut mf. 

Hos doktorn gick det väl bra, de sa inte så mycket mer än vad de har sagt förr men det togs i alla fall mer prover så snart kanske de hittar vad som är fel med min mage. 
 
I kväll har jag varit och fiskat med Mikkan, Emma och Emma. Jag fick en stor (eller ganska stor) aborre! Kolla min instagram om ni vill se den (@idaliindberg). När jag kom hem från fisketuren for jag ut på en powerwalk med Diver och nu hade jag tänkt fixa lite fika och sedan se Morden i Midsomer.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0