Fix you

Dagen har gått så himla fort! Vaknade vid tio och nu är klockan redan 11 och jag ska snart sova igen.

Jag har i alla fall hunnit med lite saker idag. Eftersom jag är en sån underbar syster (haha) så tog jag moppen ner till stan efter lunch och hämtade min syster som hade slutat för dagen. Efter middagen blev det att fara ut med hästarna och sen träffade jag upp Mikkan och gick en rätt lång powerwalk med henne.

Nu ligger jag här i min säng med en rygg som gör ont direkt jag andas in. Ni vill inte veta hur jag lyckades med det.. Klantig är vad jag är. Får hålla tummarna att det går över innan i morgon för då ska jag ut och springa på morgonen och sen så har vi träning på kvällen!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0