Tisdag

Dagen har spenderats i långviken hos Sanna med henne, Cissi och Mikkan. Vi hade det riktigt bra och spelade kubb, sälskapsspel, fikade och sånt. Sen när jag kom hem åt jag middag, for ut och red och sen drog jag på mig löparskorna för att fara ut och springa med Emma. Vi sprang ca 7 km utan att stanna och jag är då väldigt stolt för jag trodde verkligen inte att min kondition var så bra. Efter löpningen stretchade jag noggrant i typ en halvtimme och tog sedan en välbehövlig dusch.

Nu är klockan snart tolv och jag hade tänkt att sova snart. I morgon vet jag inte vad som händer. Eftersom blogg.se appen inte fungerar kan jag inte lägga ut bilder när jag mobilbloggar så ni får klara er utan det. God natt!

Kommentarer
Postat av: alice

Söt header du har! :)

Svar: Tack så mycket!
Ida Lindberg

2012-06-20 @ 10:14:03
URL: http://egofotografen.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0