3 rätters


Det närmaste jag kunde komma med en bild på mat från mina egna bilder.

Är proppmätt, det känns typ som om jag ska sprängas. Det blev en trerättersmiddag idag, förrätt var räksoppa (egentligen hatar jag soppa men den är faktiskt ganska god), varmrätten bestod av lammfilé/fläskfilé och potatisklyftor och efterrätten har jag inte börjat med än men det blir chokladfondant med frukt och grädde.  

Förr tyckte jag att det var jätteroligt att laga mat, hade nästan tänkt gå hotell och resturanglinjen. Jag vet inte varför jag slutade tycka det var roligt. Nu är det bara roligt när det är någon speciell mat annars är det typ det tråkigaste som finns.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0