Fredag, 2 dagar kvar

Och så var det bara 2 dagar kvar till tävlingen. Vaknade inatt och sen kunde jag inte somna om för att jag började tänka på tävlingen. Inte smart. 

Snart ska jag gå och göra mig klar för att fara in till stan och köpa det sista som behövs till tävlingen och i morgon. Sen blir det att fara till pappas jobb och skriva ut massa papper som ska sättas upp på tävlingen.

Som ni märker så handlar allt om tävlingen just nu. Kan inte tänka på något annat. Jag skulle egentligen behöva läsa igenom papperen till nationella men jag kan inte koncentrera mig så det får vänta till efter tävlingen. Förresten ni som ska på tävlingen och är sugna på att köpa rosetter, kolla in på Johannas blogg, hon har lagt ut bilder på några av de rosetter som kommer att säljas!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0