Onsdag

Våra tävlingsbows som Johanna har gjort. Tycker att de är superfina!

Började dagen med ett nationellt prov i engelska, skrivgrejen. Jobbigt, det tog ett tag innan jag kom på hur jag skulle skriva. Men jag hoppas att det gick bra. Annars gick skolan rätt snabbt. Efter skolan for jag och Mikkan till stan. Först blev det fika och sen köpte jag ett fint linne, visar kanske en bild i morgon. 

Om en liten stund ska jag fara iväg på träning och jag hoppas att det blir mycket bygg och gymnastik idag. Igår på tränignen kändes både mina flickisar och rondat flickisar riktigt bra! Blir så glad eftersom jag har kämpat med att komma över min rädsla för flickisar jättelänge nu och igår kunde jag köra med ett pass i rondat flickis och en som bara stod där i stillastående. Ska fortsätta nöta det tills jag känner mig bergssäker. Förhoppningsvis kör jag flickisar på RM, eller okej jag SKA köra flickisar på RM!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0