Svar!

Emma om STRETCHING:
Hejsan, skit coolt att göra sådär!!! vill kunna det, försöker lära mig men omöjligt, tips? :D vore kul om du kunde lägga upp nått inlägg eller bara skriva till mig om hur man gör :)
Oj, det blir lite svårt att förklara hur man ska göra men jag ska försöka!

Det tog ett tag för mig att få till min bow and arrow (bilden till höger). Men jag började med att stretcha spagat på båda benen och luta fram med över kroppen så jag tillslut kunde lägga mig ner helt (fortfarande i spagat). Man kan börja med att få till en bra heel stretch (som på den vänstra bilden). Ett annat tips är att försöka dra så långt man kan och sedan hålla kvar i fem sek och sen dra lite till osv.

viNågraktiga saker att tänka på är att:
* inte stretcha för mycket så du sträcker dig, börja lugnt och sen öka lite i taget
* ha ståbenet rakt
* försöka hålla överkroppen rak

Jag vet inte riktigt mer jag kan tipsa om men sök typ "how to stretch your bow and arrow" på youtube så kommer det säkert upp massor med bra videos! Hoppas du blev nöjd med svaret!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för tipset :) det var ett jätte bra svar, nu ska jag bara försöka lära mig de med lite tid :) kram

2012-03-05 @ 08:57:43
URL: http://piledalsideal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0