Tidsfördriv

1. What level are you on

Senior Fortsättning

2. what’s your favourite team

Förutom mitt eget, antingen Cheer Extreme Senior Elite eller Cali lady Bullets

3. what’s your favourite part of your routine

Antingen pyramiden eller sista dansen!

4. Are you a flyer

Japp!

5. Are you flexible

Rätt så, har lättare för de trick som dras framåt, typ heelstretch och bow. Min scorpa behöver vi inte nämna...

6. Who’s your cheer inspiration

Maddie Gardner och Whitney Love

7. What’s your favourite thing about your team

Vi har superbra sammanhållning och jag älskar att vara med dem!

8. Have you ever gotten hurt while tumbling

Ja..

9. Have you ever gotten hurt by stunting

Ja men inte så farligt än så länge (peppar peppar ta i trä)

10. whats your favourite cheer hairstyle

Halvutsläppt med jättemycket lockar och en fin bow på de!

11. Do you like your team

Jag älskar mitt lag!

12. what does your uniform look like.

De får ni se på DM!

13. What do you wish your uniform looked like

Jag gillar F5´s och Lady Bullets dräkter

14. Big bows or little bow’s?

Stora är finast

15. What are your team colour’s

Svart, grön och silver

16. What type of shoes do you have

nfinity evolution

17. who is your best cheer friend

Har flera!

18. what team is your rival for this season

Ingen speciell, fokuserar mer på vad jag ska göra

19 . what big competitions are you going to

DM, hoppas RM, skulle vilja fara till Worlds, men det får jag nog fortsätta drömma om

20. Do you think your a decent cheerleader

Jadå men det som är så bra med cheerleading är att man alltid kan bli bättre och utvecklas

21. worst part about cheer

Hopp är så himla jobbigt, och ramsa också men det är ändå kul. Så jag vet inte riktigt

22. do you like to go to practice

Antagligen haha! Längtar jämt till träningarna!

23 . whats your favourite bring it on movie .

Bring it on in it to win it

24 . Favourite music for this 11-12 season

Gillar World Cup, Top Gun unlimited coed, Senior Elite och F5´s låtar

25 . Best memory you have as a cheerleader

Antingen DM 2011 eller RM 2011

26. worst memory you have as a cheerleader

Dagen före RM 2011 typ.. Var väldigt sjuk

27 . What do you think your team could work on

Hm.. vet inte rikigt men det finns alltid något som kan bli bättre

28. what level do you think you’ll make it to one day

Vill tävla i senior avancerad och min dröm är att gå i Senior Elite eller något annat allstar lag

29. If you could trade places with ANY cheerleader who would it be?

Ingen aning

30. Completion’s you’ve been to so far

DM 2008, DM 2009, SM 2009, DM 2010, RM 2010, DM 2011 och RM 2011

31. best thing about stunting

Jag älskar allt med bygg! Men det känns bra när man känner att hela gruppen samarbetar och när man sätter ett svårt bygg som mar har tränat länge på.

32. best thing about tumbling

Att klara saker som man inte trott att man skulle klara

33. best thing about jumps

När de är fina, annars är det bara jobbigt men bra träning!

34. best thing about dance
Dans är superkul! Man kan bara släppa loss om jag kan säga så haha.

35. do you get nerves at competitions

Jag är nervös från då vi fått vårat program till fram till tävlingen och på tävlingsdagen är det nästan olidligt. Men tävlingar är ändå det bästa som finns!

36. something you wish you could have fixed while competing

Ingen aning

37. have you ever fallen out or dropped a stunt while preforming

Japp

38. Have you ever nailed a routine PERFECTLY.

Ja!

39. How many days do you stretch

Lite olika, det beror på.

40. What does your make up look like.

Ni får se på DM!

41. Best thing about staying at a hotel with your team

Kan inte säga annat än att det är awsome!

42. what would you do without cheerleading

Ingen aning...

43. Where are you for most of the routine

Vet inte riktigt.

44. Has anyone on your team quit

I början på varje säsong är det alltid någon som slutar/börjar

45. Do you ever feel like giving up

Ibland känner jag väl så men då är det bara att fortsätta kämpa för det är värt det!

46. Have you ever cried at practice

Haha ja..

47. Are you close with your team

Ja!

48. A goal you have for this season.

Utvecklas så mycket som möjligt innom alla moment!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0