Vill ha sommarlov nu!

I morse var första gången på sju veckor som jag vaknade klockan 6 för att fara till skolan. Blää... Saknar sovmorgnarna som jag hade på praoen.

Skolan idag var den mest ovärda dagen någonsin (nästan, överdriver kanske lite nu när jag tänker på hur det var i slutet av ettan). Kom dit, såg film på engelskan, hade hål i nån timme, hade mentortid och sen såg vi film på svenskan och efter det slutade vi.

Resten av den här terminen kommer vara väldigt ovärd. Så här kommer den sista veckan att se ut:
I morgon: idrott och sen en redovisning sen slutar vi halv 12.
Fredag: börjar halv 1 och slutar halv 2 (samhälls)
Måndag: lektion mellan halv 10 och 10 och sen se brännboll (far nog hem då)
Tisdag: lektion mellan halv 10 och kvart i 11, sen slutar vi
Onsdag: Ledig
Torsdag: inga lektioner (tror jag) så ledig
Fredag: Fika med klassen klockan 9 och sedan skolavslutning klockan 10 i aulan. 

Varför kan de inte bara ge oss sommarlov nu? Vi gör ändå inget vettigt.....

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0