Can we do it all over again?

Random bild från när jag och Mikkan bakade.

Torsdag idag och veckan har gått väldigt fort. Okej, jag var hemma från skolan både måndag och tisdag pågrund av min förkyldning men ändå. Idag slutade alla i klassen som gjort sina nationella tal klockan tolv, så jag var hemma vid ett. Har hunnit äta och klarat två faser. 

Igår var jag med på träningen trots att jag inte var frisk men det var det värt. Hatar att inte träna så jag tränar nästan alltid när jag är sjuk haha. Kanske inte blir frisk lika fort då men. 

Ikväll har vi träning med Vipers och de ska få prova deras dräkter. Haha jag gissar att det kommer bli kaos.. Förutom det ska de nog få lära sig slutet av programmet och lite nya saker som jag och Mikkan lärde oss på utbildningen. 

Och sist men inte minst, om fyra dagar fyller jag 18 år!!

Kommentarer
Postat av: Siri E

Var det en tränarutbiding specifikt för cheerleading, eller bara almänt en tränarutbilding? :)

Ha det bra!

2012-11-29 @ 14:56:44

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0