Infinity

Dagen har varit toppen och har spenderats med mitt underbara lag och vår fantastiska tränare i Balderskolans gympasal. Idag blev det sammanlagt nio timmars träning och i morgon blir det samma sak. Vi har kommit väldigt långt i programmet och i morgon har vi bara kvar att lära oss pyramiden och slutdansen, sen blir det att nöta och putsa resten av tiden. Älskar årets program!!♥

Kan säga er att nio timmars träning tar väldigt mycket på en. Jag är helt död och när jag kom hem hade jag inget annat val än att sätta mig och skriva talet till nationella, som tur var är jag klar nu och har inga mer måsten i kväll. Så jag tänkte spendera resten av kvällen i min säng framför datorn och ladda upp inför i morgon.

Kommentarer
Postat av: Ida Lindström

Vill du vinna ett presentkort värde 1000.- på Stadium?

Tveka inte att delta i min tävling på: http://runtheworld.webblogg.se/2012/november/tavling.html#comment

Lycka till!

2012-11-19 @ 19:51:41
URL: http://www.runtheworld.webblogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0