Stole my heart

Äntligen helg! Kan inte beskriva hur mycket jag har längtat efter den här helgen, har haft fullt upp varje helg i flera veckor nu så det ska bli ritkigt skönt att i alla fall ha i morgon ledig. Eller okej jag har en hel del läxor som ska göras i morgon men efter det har jag inga måsten. Vi ska ha kalas för Emma i morgon också eftersom hon fyllde år i tisdags. 

På söndag däremot har jag saker att göra hela dagen. Det är ju skyltsöndag och vi ska om vanligt stå och sälja med laget. Blir nog mest av allt kallt men man kanske får lite julkänsla också. Efter det blir det träning i två och en halv timme och sen hem och baka inför min födelsedag som är på måndag! 


Nu ska jag sluta slösa tid vid datorn och köra ett styrkepass, sen ska jag nog stretcha och efter det bara lägga mig framför tv:n och dö. Som sagt, äntligen helg!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0