Onsdag

Igår efter skolan gick jag till mormor och åt och sen gick jag vidare till körskolan för att ha teorilektion. Den slutade vid sex nån gång och då gick jag direkt till Balder för att vänta där tills våran träning började. Tränade från 19-21 och det gick riktigt bra! Vi körde dans, hopp, styrka och gymnastik. Typ en helt vanlig tisdagsträning.

Idag hände det inte så mycket på skolan förutom att vi var på en dansföreställning som jag somnade på och att vi hade prov i historia. Får väl se hur det gick.

Jag har blivit så himla trött nu för tiden och jag skulle kunna sova en hel dag.. Har varit förkyld ett bra tag nu så det kanske är den som orsakar min trötthet.

Efter skolan blev det kycklingsallad till middag och sen träning från 16.30-19.00. Det gick bra idag också. Längtar så mycket tills vi får vårt program och våran musik!

Nu hade jag tänkt sova så jag får mig upp i morgon.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0