Tisdag

I går var första dagen på praoen och det gick väl bra. Är på pappas jobb den här veckan för jag hittade ingen annan stans att vara, men men. Får göra några reklamgrejer åt dom så jag har i alla fall något att göra.

Idag har jag inte en lugn stund för än vid tio i kväll. Först ska jag på praoen och vara där till klockan halv ett. Klockan ett har jag körlektion som räcker va en timme, sen blir det att fara tillbaka till praoen och vara där till klockan fyra. Då blir det att snabbt slänga i sig mat för att sen fara till körskolan igen för att ha teorilektion. Den slutar klockan 6 och då blir det att gå till Balder och byta om för att sen ha träning i två och en halv timme. Som sagt, är hemma nån gång vid tio. Får kötta igenom den här dagen.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0