-

Har inte hunnit blogga på ett tag för att jag har haft fullt upp med skola och träningar men nu har vi hål så jag passar på att mobilblogga.

I onsdags hade vi träning och jag körde på med min gymnastik och plötsligt gjorde jag flickis med splittade ben utan att jag ens tänkte på det! Haha det var mycket lättare än jag trodde! Vi hade bygg i en timma också och det gick också bra.

Igår hade vi första träningen med nybörjarlaget och det gick riktigt bra! Vi gick igenom lite grunder, pratade lite, körde lite gymnastik. Nästa vecka blir det att gå igenom bygg och ännu mer gymnastik. Så småningom blir det att lära dom ett program, längtar!!

Längtar tills vi har koreograficamp och får vårt tävlingsprogram också!!!!!! Sen är det ju läger snart, två helger med bara cheerleading, det är det bästa som finns!

Den här helgen kommer jag typ inte hinna göra något alls.. Har läxor som jag antingen måste göra ikväll eller i morgon och sen på söndag ska jag jobba och efter jobbet blir det träning. Längtar till nästa helg då jag typ inte har något förutom träning.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Syns på söndag då, ska också jobba då :)

Svar: Jaha! Vad roligt! Då ses vi då :D
Ida Lindberg

2012-09-07 @ 16:27:10
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0