Here we go

Sitter just nu hos mormor och väntar på att klockan ska bli strax efter fyra så jag kan börja gå mot körskolan. Yes ni läste rätt. Idag ska jag göra första teorilektionen till körkortet. Känns lite spännande men jag längtar så himla mycket tills jag har det!

Teorin slutar klockan 6 så då blir det att gå till Balder för att ha två och en halv timmars träning i spegelsalen. Kommer nog bli svettigt med tanke på att vi har hopp och gymnastik + att det inte är någon luftkonditionering där inne, men vi kämpar på.

Köpte ett nytt nagellack idag här är en bild.


Kommentarer
Postat av: Josefina

hahahahhahahah!!! glen coco, haha jag dör!!

2012-09-26 @ 09:42:38
URL: http://joosefiina.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0