The best of the best


(orkar aldrig hämta hårddisken med alla bilder så det är arkivbilder som går runt runt på bloggen..)

Hann aldrig skriva igår för jag hade fullt upp hela dagen. Slutade skolan halv ett och direkt efter det gick vi direkt till danslokalerna för att fota Sanna, Cissi, Agnes och Hilda när de dansade. Sen for vi in till stan och köpte mat och gick till Balder för att vänta där tills träningen började. Träningen igår gick bra. Vi körde gymnastik och bygg, måste få till mina "dubbel flickisar". Haha vet inte vad jag ska kalla det men ni kanske fattar.
 
Efter skolan idag var det bara att fara hem och äta middag och sen fara in till stan för att träna Vipers. Det gick riktigt bra! Vi körde bygg och gymnastik med dom också och jag tror att dom kommer bli superduktiga! Nu måste jag och Mikkan snart börja göra ett program som de ska få lära sig. 

I morgon börjar jag inte förän klockan ett. Ska bli riktigt skönt med en lång sovmorgon. 

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej! :D
Hur många Cheerleaders är det i Vipers?
Och frång vilka åldrar)?! :)

Vilken fin blogg du har!

2012-09-16 @ 22:05:33

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0