Onsdag

Har haft fullt upp hela dagen idag! Det började med att jag låg kvar i sängen för länge så det blev att stressa för att hinna till skolan i tid. På skolan har jag hunnit med både en redovisning och ett prov, efter skolan for jag och Mikkan in till stan och åt middag på Waynes innan vi sedan gick vidare mot Balder för två och en halv timmes träning.

Vi var väldigt få idag men det gick bra ändå, körde rätt mycket bygg och sen hann vi med gymnastik och fys också. Direkt efter träningen sprang jag iväg till restaurang nygatan 57, jobbade som mingelfotograf på en bokrelease där i någon timme.

Nu ligger jag i sängen och är helt slut så nu släcker jag lampan!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0