Tisdag

Min tisdag började på sämsta tänkbara sett, vaknade upp och kände att min mage var mycket mycket värre än vanligt. Åh jag är så trött på att den aldrig kan vara normal, det ska alltid vara något fel.. Sen att det blir värre av Alvedon och sånt gör inte saken bättre.

Men som tur var så vände det och blev bättre under dagen och ikväll var jag med på träningen. Man mår så mycket bättre efter att man har tränat, och speciellt när man tränar med världens bästa lag. Det finns igen bättre än dom❤

Nu ska jag i alla fall sova och i morgon tar jag nog lite sovmorgon innan jag tar bilen till skolan. Snart sommarlov!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Allt löser sig då, även om alla problem bara försvinner för några timmar så är allt bättre ändå <3

2013-04-24 @ 12:48:45
URL: http://Joosefiina.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0