Torsdag

Godmorgon!
Går kvällen spenderades tillsammans med bästa laget. Vi såg massa film, pratade och hade det riktigt bra. Kom hem nån gång vid tolv och gick och la mig direkt.

Just nu ligger jag i min säng och ska snart gå ner och äta frukost. Ska skjutsa min bror på fotbollsträning så under tiden han tränar ska jag och Emma simma.

Mina benhinnor mår inte så bra, får typ ont av att gå i trappen, så jag ska undvika att powerwalka ett tag nu tills de är bra så då passar simning perfekt!

I afton är det dubbelträning som gäller. Först Vipers och sen med Stingrays, Johanna kommer på Stingrays träning så vi kommer mest troligt att få lite ändringar! Längtar efter att få träffa Johanna, känns som jag inte har sett henne på år och dagar.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0