Fantastic four

Så var det måndag igen och i helgen har jag bland annat hunnit med att se skräckis på bio och tränat. Träningarna med båda lagen gick riktigt bra igår. På Vipers träning började vi med lite nya bygg som vi troligtvis kommer ha med i deras program och på träningen med Stingrays köttade vi program hela träningen. Det kändes rätt bra!

Idag har jag först varit på skolan för att ha individuella och sen for jag och Mikkan iväg på vår praktik, som idag bestod av att fota våran handledare i en ladugård.

Nu har jag nyss duschat för att få bort ko lukten och nu sitter jag och skriver på mitt CV. Har haft en skön första dag på praktiken!

Här är en bild från när fantastic four (jag, Emma, Frida och Mikkan) byggde lite innan träningen igår. Rätt bra att vi klarade extention med tanke på att Emma är topp och aldrig har basat förr och Frida inte har basat en extention förr ♥


Kommentarer
Postat av: Alice Lundqvist

Hej, vi har frågestund på bloggen, lust att fråga något?

http://vifyra.blogg.se/2013/february/fragestuuuuuund.html#comment

2013-02-12 @ 15:53:19
URL: http://vifyra.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0