Lördag

Igår spenderades kvällen hemma hos Maya med några från laget. Vi hade det riktigt bra. Kom hem nån gång efter tolv och gick och la mig nästan direkt.

Det var riktigt skönt att sova ut i morse kan jag säga er. Jag har varit som en zombie hela veckan så nästan tio timmars sömn var inte helt fel.

Har spenderat hela förmiddagen med att göra läxor och jag är fortfarande inte klar. Jag vet inte vad som har hänt med mig, förr gjorde jag alltid läxorna direkt och snabbt men nu skjuter jag på det och när jag väl gör dom går det väldigt segt. Haha är skoltrött så jag skyller på det. Jag har två prov nästa vecka så jag måste verkligen plugga, kan typ ingenting av naturkunskapen.

Men som tur är så är nästa vecka sista skolveckan för mig innan sportlovet för vi har APU vecka 7,8 och 9. Nä, nu ska jag återgå till pluggandet.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0