Like you wanna be loved

Dagen började riktigt dåligt.. Försov mig mer än en timme vilket betydde att jag hade mindre än en halvtimme på mig innan bussen gick. Mot alla odds hann jag i alla fall med bussen.

Som tur var så har dagen blivit bättre och bättre jämfört med i morse. Skolan gick bra och efter den blev det middag på stan med några från laget och sen träning i två och en halv timme.

Träningen gick riktigt bra. Vi körde bygg nästan hela träningen och även lite styrka i slutet. Idag var det Jennies sista träning, så hon bjöd på fika i fruktpausen. Kommer verkligen sakna henne!

Nu ligger jag i min säng med världens träningsvärk i axlarna och ryggen. Kommer säkert ha träningsvärk på fler ställen i morgon när jag vaknar men det är inget att klaga över. Älskar träningsvärk!

Nä nu ska jag kanske börja fundera på att sova så det inte blir en repris på dagens morgon.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0