I could feel your heartbeat

Idag har jag har en toppenonsdag! Har varit på superhumör hela dagen och sen på träningen fick vi besök av lite olika fotografer, tidningar och till och med från komunen! Nu är vi värsta kändisarna, vänta bara nån vecka så ska ni se vad jag menar. 

Just nu känner jag mig taggad på allt, high on life! Tre veckor till studenten, en månad till kreta och i morgon är det en vecka sen vi tog hem guldet! AH! Jag kan fortfarande inte fatta det, så sjukt! Är så stolt över oss, vem hade trott att Stingrays från lilla Skellefteå skulle vinna RM? Det är helt otroligt och jag är så glad att jag får dela den här känslan med världens bästa personer.♥
 

Kommentarer
Postat av: Josefina

<3 <3

2013-05-15 @ 21:16:32
URL: http://Joosefiina.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0