Over again

Den här helgen har varit så bra som en helg bara kan bli. I fredags spenderade jag kvällen och natten med några kompisar. Både lördag och söndag var det underbart väder så jag har jobbat på min bränna och sen hade vi träning med både Stingrays och Vipers igår också. Det gick riktigt bra, även om det var många borta på Vipers träning så hann vi med mycket och på träningen med Stingrays körde vi lite avancerade bygg,gymnastik och styrka. 

Idag har jag varit så otroligt trött på skolan så det var inte helt fel att sluta ett istället för fyra! Nu när jag kom hem tidigt ska jag passa på att göra bort läxor så jag kan ha en ledig kväll! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta lite om vad ni brukar göra på vipers träningar? :D

Svar: Jo visst kan jag göra det, kan göra ett inlägg om det senare.
Ida Lindberg

2013-07-01 @ 23:03:02

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0