I won´t let go

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade. Har fullt upp på dagarna så jag glömmer bort att jag ens har en blogg. Känns inte lika roligt som det gjorde förr men då och då kommer det väl upp något inlägg.
 
I helgen far jag till Stockholm på tränarutbildning. Känns fatiskt riktigt roligt och jag är taggad! Sen att vi, förhoppningsvis, har tid åt shopping gör det bara bättre. Jag borde egentligen packa nu men jag har inte orkat ta tag i det än.. 
 
På tal om cheerleadingen så hade vi en riktigt bra träning igår och alla i laget var så hilmla bra! Det kommer bli en annorlunda men bra säsong tror jag. Jag kunde inte ha önskat efter bättre lag att träna och träna med, dom är bäst! ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0