Svar på fråga!

Fråga: 
Varför slutade johanna? Vem gjorde Stingrays program? Vilken level ska ni tävla i nästa år? Hur har ni lyckats bli så bra på gymnastik? Ni är verkligen duktiga :D
 
Svar: Innan jag svarar på frågorna så vill jag bara tacka så mycket! 
 
Johanna flyttade tillbaka till sin hemstad Luleå i början av säsongen 2012-2013 men var fortfarande våran tränare det året. Det är en helt annan sak att vara tränare när man inte kan komma på varje träning och bor i en annan stad, så i slutet av förra säsongen bestämmde hon sig att sluta. Det blev helt enkel för jobbigt att bo i en annan stad. Jag har fortfarande lika mycket kontakt med henne och hon får såklart komma och hälsa på på träningar, hon är ju som våran cheermamma!
 
Det var Nicole Kraumanis som gjorde Stingrays program. Vi har haft henne som koreograf flera gånger förr och vi tycker verkligen om att jobba med henne, vi har fått en riktigt bra relation! Hon kommer från Kanada men är nu tränare i Twisters Cheer Elite i Stockholm. 
 
Stingrays kommer att vara senior level 5 nästa år också. Jag tycker att den leveln passar oss! 
 
Vad vi har gjort för att få mycket gymnastik är träna träna träna! Vi har ingen hemlig ingrediens utan vi har bara haft väldigt mycket gymnastikträningar och alla har haft olika mål innom gymnastiken som jag och laget har hjälpts åt att hjälpa varandra att nå. 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0